Handelsvillkor

Leverans av beställningar


Om du lägger en beställning före kl. 14.00 skickas den samma dag.
Du kan antingen välja att få din beställning skickad med PostNord (hemleverans) eller Bring (paketservice). Din beställning levereras inom 1-4 arbetsdagar.

Rätt att klaga

På The Nap har vi en tvåårig garanti i enlighet med den danska lagen om försäljning av varor. Vår garanti omfattar material- eller tillverkningsfel.

Reklamationsrätten gäller inte fel, skador eller defekter som orsakats av felaktig användning av produkten.
Nap täcker returkostnaderna i rimlig utsträckning.
Om du vill klaga på en produkt, vänligen kontakta vår kundtjänst via: help@thenap.dse
Vår kundtjänst kommer att hjälpa dig med returprocessen.


Nöjdhetsgaranti

Vi har stort förtroende för våra produkter och erbjuder 100% nöjdhetsgaranti inom 14 dagar. Det innebär att du kan få pengarna tillbaka om produkten inte fungerar som beskrivet. Det innebär också att du är välkommen att använda och testa produkten under de 14 dagarna för att avgöra om produkten lever upp till förväntningarna.
Om du vill använda dig av nöjdhetsgarantin, vänligen kontakta kundtjänst.



Förlängd sömngaranti

Som konsument har du 30 dagar på dig att prova produkterna nedan från den dag du hämtar din produkt i paketshopen eller får den levererad till din hemadress.

Som en del av garantin kan du sova med produkterna i upp till 30 dagar som om de vore dina egna. Om produkterna fortfarande inte är något för dig kan du kontakta oss på help@thenap.se. Vi skickar dig en gratis returetikett från Bring och du får full återbetalning av inköpspriset, oavsett produktens skick.


Om kudden inte var din perfekta kudde kommer din kudde att doneras till den danska hemlöshetsorganisationen Hus Forbi.
Vilka produkter ingår i sömngarantin på 30 nätter?

NapPillow™ - Den perfekta kudden
NapPillow Junior™ - Den perfekta kudden
NapCool™ - med kylande egenskaper



Om du vill utnyttja din ångerrätt, vänligen kontakta vår kundservice.

OBS: Vänligen inkludera ett meddelande med anledningen till återbetalningen och ditt ordernummer så att vi lättare kan behandla din retur.

Vi accepterar inte returer som skickas mot postförskott.